Wednesday, January 20, 2016

Demam Dilwale?

Muka lepas tengok Dilwale.
Ntah sedih ke ntah syok ke. Macam takde perasaannya jek. Ahak

Last weekend, selepas demam Dilwale di mana-mana.... Aku pon set lah Nak pi layan.  Best sangat ke? Actually dah download tapi tak paham yer. Subtitle sangatlah hazabedah... Dekat office pon asyik dengar lagu jannam... Jannamm... Jannamm.. Dekat fb lak newsfeed penuh dengan Dilwale.  So I manage to go with my gbs, Dorisya. 

My comment is, OK la.. Standard citer Hindustan. Tapi bagi aku citer Mann lagik best... Can touch my heart... Haaaaaa gitu kan. Btw, come back pasangan Kajol Dan Shah Rukh Khan memang menjadi. Body mantap minah tu. Lakonan memang superb. Cuma jalan cerita biasa jer la. Sepanjang citer dok tunggu scene Kajol ngan shah rukh je. Bila Nak kuar... Bila Nak kuar... Lepas tu mata terus terpana tengok diorang. Tengok Baju Kajol... Tengok scenery ... Cantik ... Lokasi penggambaran memang cantik. Yang ni aku bagi 10 bintang. Hehe.

Ada satu dress yang Kajol pakai memang aku minat giler... Aduh... Kat mana Nak cari ni. Hahhaha... Serious cantik! 

Lepas tengok wayang biasalah pakat 'kebulur' kan.. Hahhaha... Jom carik makan. Aktiviti wajib ni.

Menu kitorang. Minah Dorisya tu diet tahap gaban. Ni pun mujur Nak makan. Kalau tidak, minum diet coke jek. 

Meehoon Tomyam.
Ni menu aku. Pedas. Masam. Manis. Masin. Cukup segala. Mantap weh. Tapi serious pedas. Berayaq hidung jugak la layan meehon Tomyam ni.  Oh btw, itu semangkuk size XL. Jadi aku memang agak sukar menghabiskannya. Mau la tercir....... nanti. Hahhahahah... Boleh makan 2 orang semangkuk besar tu.

Menu penuh yang di sajikan di sini. 



with luv,

No comments:

Post a Comment