Saturday, October 25, 2014

Lunch @ dTempler


Hari ni tetiba cam rajin nak masak. Tapi adik-adik ajak makan kat luar. Tiba-tiba rasa nak makan dimsum diorang kata. Kakak apalagi, pucuk di citalah kan. Tak payah kakak masak lunch hari ni. 

Chicken Honey




Black pepper beef.

Tu dia, penuh satu meja. 

Tengah-tengah syok menjamu selera, adik-adik request nak makan sup ayam untuk dinner. Oh my.... Lunch pon tak habis makan lagi dah fikir nak makan dinner pulak. Oh adik!

Sebab aku kakak yang baik, maka aku penuhi permintaan diorang tapi dengan kuasa veto. Muhahaha.. Adik di tugaskan tumbuk cili untuk sambal kicap. Adik ipar ku tugaskan mencuci ayam. Boy aku assign buat jus epal. Habis semua orang aku dah assign task, aku ni buat apa? Kakak mestilah master chef. Ahak..... 

Btw, memasak memang boleh mengeratkan silaturahim antara adik beradik. Chill lahhh., 




with luv,

No comments:

Post a Comment