Saturday, March 7, 2015

Amaryllis Spa yang best



Last week, aku buat pekerjaan gila apabila tiba-tiba rasa nak pergi spa keesokannya. Di kala jarum jam menunjuk ke angka 12 tengah malam, mana mungkin untuk membuat tempahan spa. Ok, dengan penuh kegigihan menggugel spa yang best di sekitar Wangsa Maju. Terjumpa review tentang Amaryllis Spa ni. Yes aku tahu Spa ni tapi tak pernah cuba. So, terus decide esok nak gamble pergi Spa ni. Harap-harap ada kekosongan.

Keesokannya, aku call Spa ni tanya slot kosong ada tak untuk hari ni. Sedihnya, fully book. Oh, aku dah frust dah time ni. Mungkin tak ada rezeki kan. So aku round area Taman Melewati mencari Spa. Gigihkan. Pusing punya pusing hati tetap nak ke Amaryllis Spa. Aku call lagi sekali, tak pe la tak boleh buat body treatment, try buat hair treatment jerla. Memang nak jadi rezeki agaknyakan. Aku call tanya boleh tak nak buat hair treatment, beautician cakap boleh. Lepas tu aku tanya lagi, ada slot tak kalo nak add on massage je, beautician cakap ada boleh buat. Wah happynya. Yang lagi happy masa aku call tu dalam pukul 11.30 pagi. Boleh walk in pukul 12. Apa lagi, berdesup la drive terus ke Amaryllis. 

Rupanya, ada customer yang cancel booking. Sebab tu aku dapat slot pagi tu. ALhamdulillah rezeki. Plan asal nak hair treatment dengan full body massage kan? End up aku subscribe VVIP members dan tambah hair treatment. Actually masa tengah hair treatment tu, beautician suggest aku ambik pakej hair treatment sebab masalah keguguran rambut yang agak kronik. huhu. Kalau register as VVIP member akan dapat extra discount lagi. So dia explain berkaitan membership as VVIP member. Menarik giler... hahhaa... Subscribe annual fee RM 350 dapat FREE sauna every week, basic facial sebulan sekali, dapat pakej spa one time redemption, less 20% untuk produk dan 20% untuk semua pakej kecuali pakej promo. Oh, btw harga membership VVIP Rm 350 tu harga promosi. Harga biasa RM 399. Bagaikan pucuk dicita ulam mendatanglah kan. Aku terus subscribe as VVIP member and terus redeem facial, sauna dan spa. Hahhhh.. hambek... seharian kat Amaryllis ni. Nak sangat pergi spa kan... Dari pukul 12 sampai pukul 6.30 baru selesai... fuhhhhhh... best. memang best. Tak sempat langsung nak ambik pic. Tak pe, nanti aku pergi tetiap minggu nak buat sauna aku ambik pic banyak... hehhehe... 

Btw, Amaryllis ada juga VIP member. Just 1++ je untuk setahun. Cumanya tak dapatlah benefit sebanyak VVIP member kan. Tapi rasanya untuk FREE sauna dan facial tu pon ada dalam pakej VIP member. So ikut uols lah nak pilih mana... ;-)

Selamat berspa! 


with luv,

No comments:

Post a Comment