Monday, July 15, 2013

Alhamdulillah....




Ramadhan yang sangat bz. Nampaknya perancangan awal untuk mengosongkan jadual menjahit sepanjang Ramadhan kali ini tidak berjaya. Alhamdullilah, lagi aku ingin dekat denganMu, lagi dekat Kau datang padaku. Rezeki yang mencurah-curah di sepanjang Ramadhan ini boleh jadi nikmat atau boleh jadi juga ujian dariNya untuk melihat sejauh mana kekuatanku menunaikan janji.

Sehabis baik aku cuba mengatur jadual menjahitku sepanjang Ramadhan ini agar tidak menganggu masa terawikh. Berhempas-pulas juga menyiapkan setiap tempahan dari customer.

Ya Allah, jika ini rezeki yang telah tertulis buatku, Alhamdulillah.... Aku bersyukur di atas setiap rezeki yang Kau berikan dan berkatilah ia agar ianya menjadi rezeki yang bermanfaat buat ku dan berikanlah aku kekuatan serta kesihatan yang baik agar aku dapat memenuhi permintaan mereka. Amin!




with luv,

No comments:

Post a Comment