Thursday, September 15, 2011

Misi pencarian ... part 2



Now 2 product nih berada di list yang teratas misi pencarian skincare ku ketika ini. Aduhai... mana satu nak pilih nih? Cam takut plak nak buat eksperimen lagi. Ahak. Buatnya kulit jadik makin worst maunya nangis air mata darah nih. hehe


Jom kita tgk kebaikan Nutox dan Olay. 


 Nutox Oxyfusion


Nutox Advanced Serum Concentrate



Nutox Advanced Serum Concentrate merupakan serum keremajaan yang kaya dengan kebaikan semulajadi untuk kesan segera kulit cerah dan lutcahaya. Ia mengembalikan kelembapan dan menjana semula keremajaan dari penggunaan kali pertama. Terapi Oksigen membolehkan BNEST TrinityTM menembus ke dalam kulit untuk memberikan keserian jelas dari dalam untuk kulit kelihatan lembap, cerah dan tegang.

Yang bestnya product Nutox ni ialah free Paraben. Kebanyakan kosmetik 
menggunakan paraben sebagai salah satu isi kandungannya.

Lagi tentang nutox di sini.



Olay Regenerist

Ok now kita tengok kebaikan Olay pulak. Alaa nak taip cam panjang lak. Baca kat sini jer la. Ni adalah pengguna Olay yer. 


Ning baizura, Duta Olay Regenerist.

“Apa yang mengecewakan adalah kebanyakan wanita mementingkan bahagian luaran saja sehingga mengabaikan sel-sel lapisan bawah kulit wajah. Padahal, kecantikan lapisan atas kulit wajah itu bergantung pada kesihatan sel-sel kulit dari lapisan bawahnya. " artikel penuh di sini.


Jadi, mana satukan pilihan hati? Antara Nutox Oxyfusion atau Olay Regenerist?


2 b continue .... 






with luv,

No comments:

Post a Comment