Tuesday, August 31, 2010

Chit Chatz Session...

Salam,


Oh, hari nih ai terlewat suda... terlewat bangun sahur.... Kul 5 baru sedar terus jadik cam lipas kudung... hahhaa... Adakah salah semalam makan terlebih? Terkenyang dan tertidur? huhu.....


Smalam ai berbuka dengan my-BFF, Emy Haryani di Nandos Wangsa Maju. B4 that we all gi facial dulu di Bangi. First time ai wat facial dengan Bio-Pearl produk. Ai ambik pakej oil cyst & skin tag treatment. Sebelum nih ai dah pernah buang skin tag di Eurosense tapi tak buang semua maklumlah, pulusnya enggak cukup... hahhahha... So hari nih muka adalah sangat buruk kesan dari treatment.... Bengkak sana.. bengkak sini.. Maklumlah, skin tag ada di mana2... muhahhahha.... Apa pun, ai suka sangat dengan face massage .... sangat relax.... Dan spt biasa...... pasti ada shj habuan yang di bawa pulang iaitu vitaplex yang berfungsi untuk membaiki sel2 kulit selepas sesi pembuangan aoil cyst dan skin tag. Oh, mukaku sangat perit! 




Vitaplex


Untuk maklumat lanjut mengenai Bio Pearl sila klik sini. Produk nih berasaskan semulajadi. Emy dah lama try produk nih dan sangat sesuai dengan dier. AI tak cuba pon coz susah nak buat facial treatment di sekitar KL. Facial treatment untuk Bio Pearl tak banyak cawangan lagi, jadi ai meneruskan sesi penjagaan muka bersama Dermedex... Facial treatment di Bio Pearl juga menggunakan manual tanpa melibatkan sebarang peralatan canggih. Tapi treatment tetap canggih... hehhe... serius, i suker sgt dgn face massage.... Cara urutan yang sangat2  mengasyikkan... ahak. 


Oh yer, thankz Emy for d discount coupon... mmuuaahhh.... ;-)






with luv,

No comments:

Post a Comment