Sunday, February 22, 2009

...orkid oh orkid...


Orkid ni aku jarang jumpa. Lain dari yg lain..


Nampak tak bunga orkid ni bercahaya?


Both orkid yang aku beli. Masih dalam plastik lagik.
Mak nak tukar pasu katanya sbb pasu nih plastik so agak panas.

Cantik tak orkid aku nih? Taraaa... hobi baru aku nampaknya. Boleh ker aku jaga orkid nih? Nampaknya rutin aku setiap pagi akan berubah.. Sebelum g keje kene jenguk pokok orkid aku dulu... Kalau sebelum ni, sampai jer opis aku akan bg ikan aku yg bernama 'ajis' makan. Skang ni rutin aku akan siram pokok dulu. hehhehe...

Aku suker sgt orkid nih. Cantik kan? Orkid ni aku baru jer beli kat Jusco AU tadi. Murah jer, RM 15 sepokok. Murahkan? Dah la bunganya cantik, daun pon sihat jer dan yang paling penting harganya sangatlah murah. Satu pokok aku hadiahkan kat mak aku dan satu laagik untuk aku sendiri. Memang favorite mak aku bunga orkid nih. Dia pon suka sangat ngan orkid nih. Ish.. serius i like it!!


No comments:

Post a Comment