Wednesday, January 30, 2013

I'm in love....



Lalalala... senangnya dalam hati... haha..
Yes.. I'm in love again.... Jatuh cinta pada siapa?
Woppsss... Don't serkap-serkap okey. hehe
I'm in love with Al Humaira Contemporary hijap. 
Serius best materialnya..



Dah lama tak gilakan tudung dan tak sopink tudung beriya-iya. 
Yer, sopink tudung yang beriya-iya seperti tidak pernah ada tudung. Muhahah
First time pegi butik Al Humaira kat The Strand Jumaat lepas. Agak berpusing-pusing jugaklah mencari. Maklumlah tak biasa menghala ke sana. Lelagi jenjalan sorang2. Mana nak tengok signboardnya. Nak tengok nama butiknya. Pusing punya pusing finally jumpa jugak. Happy giler. Dan yang paling best masa sampai tu tak ada customer pon. So bolehlah mendominasi segenap ruang. 

Miera (tengah) model Al Humaira.

Selalu tengok kat website sangat cantik. Of coslah kan sebab model yang menggayakan pun cantik. Memang cantik pun. Material yang sangat mudah dibentuk. Lembut sangat. Yang chiffon pon jenis yang mudah di bentuk.


Just grab 2 helai jer selendang. 1 jenis cotton shirt (RM39) dan satu lagi chiffon (RM49) dan satin inner neck (RM 49) for the first time. Selesa je pakai inner neck ni. Melekap terus kat muka. Tak de longgar pon. Harga adalah berpatutan dengan kualitinya. Last i'm in love with hijab ialah brand Nurbarakah. Murah dan selesa but now Nurbarakah banyak keluarkan tudung jenis haji so ada lapik di dagu yang aku tak berapa nak berkenan. Ahak. So memang dah bertahun kot tak wat collection tudung. Before Nurbarakah, aku in luv dengan Munawwarah. Memang best sangat tudung ni tapi harganya mahal. Sehelai mencecah seratus ringgit. Ok tapi time gila dulu, beli je pun. Ahak. Tetiap minggu turun TTDI gi butik Munawwarah. Lepas tudung Munawwarah femes la baru wujudnya Ariani semua tu. 

Ok Ariani aku tak suka. Haha. Samada dari segi material mahupun cuttingnya. Sebab tu aku tak ada satu pon koleksi tudung Ariani. Dan yang paling membuatkan aku menyampah dengan Ariani bila kene 'paksa' beli oleh manager kat Jakel dulu. Siap selak tudung yang aku pakai masa tu sebab nak tengok brand...(Kisah long long time ago)... Masa tu memang slumber jer aku sound mamat tu kata aku tak suka Ariani sebab tak best dan mahal.. kalau best tapi mahal accept la jugakkan... hhahahha... hangin aku kan... 

Ok, seriusly I'm in luv with Al Humaira Contemporary Hijap! Next month kena allocate budget untuk AHC hijap lah nampaknya. ahak.



with luv,

No comments:

Post a Comment