Friday, July 27, 2012

Jovian by Jovian Mandagie

After Rizalman dengan 20 by Rizalman, Jovian Mandagie juga tak kalah mengeluarkan koleksi Raya 2012 beliau yang di namakan Jovian by Jovian Mandagie. 


Koleksi Raya JM telahpun launch pada 15 July 2012 tempoh hari. Cantik² juga koleksi JM nih. This year memang Designer Tersohor Malaysia menyediakan baju mampu milik untuk rakyat jelata agaknya yer. Bagus jugak kan. Dapatlah merasa pakai baju designer. Haha.


Untuk koleksi JM ni boleh dapatkan di  First Lady outlet di Jalan TAR KL, Plaza Alam Central Shah Alam, Tesco Melaka, Tesco SG 2 Penang, Danga City Mall JB & Tanjong Katong Singapore. Atau boleh juga di beli secara online menerusi www.zalora.com.my. Mudahkan? Hanya di hujung jari. Tapi kalau nak feel belilah kat FL boleh try saiz apa yang sesuai. Lain material biasanya lain sizenya. 
Pic Source : zalora.com.my

Jasmine
RM 290

Ni koleksi yang saya paling suka. Walaupun warnanya agak suram, potongannya tetap menyerlah. Nampak sederhana. Tidak keterlaluan dalam bergaya. ;-)
Sukernya!
Tapi, apakan daya.... hanya mampu mencuci mata sahaja. 

Jasmine
RM 290
Masih dengan design yang sama tapi warna berbeza.

Jemima
RM 280
Yang ni pon cantik. Walaupun singkat sedikit tapi agak menarik.. Arghhh.. Kalaulah..kalaulah.... sedang menahan nafsu bersopink. nih. Ahak.

Jordyna
RM 340
Utk si tinggi lampai mesti cantikkan.

Jaleela
RM 360
Gorgeous!


Ok ni full collection dari JM website.










Suka jugak dgn yang ni. Macam klasik. Tapi tak nampak bayang pon kat zalora. Sudah habiskah atau belum launch lagi yer.




Untuk info lanjut boleh ke Butik First Lady, Zalora & JM website.










with luv,

No comments:

Post a Comment