Friday, July 19, 2013

semoga cepat sembuh




Catatan Sebuah Rasa 

Kepada kamu,
Ingin sekali aku ucapkan,
Semoga kamu cepat sembuh
Sihat seperti sediakala

Kepada kamu,
Maaf terpaksa aku catatkan di sini
Sebuah rasa yang berbuku di hati
Kerana ini tempatku
Tempat aku mendamaikan hatiku

Sedih rasanya bilamana mengetahui berita ini
Lebih sedih apabila tidak di beritahu kondisi sebenarnya
Dalam keadaan yang serba tegang
Aku mencari jawapan kepada persoalan

Kepada kamu,
Semoga kamu cepat sembuh
Dari kejauhan aku titipkan doa
di dalam setiap lepas solatku
Agar kesihatan yang  baik menjadi milikmu
Biar seribu rasa bercampur baur
Semoga kamu cepat sembuh

Inilah aku yang sebenarnya
Biar apa yang terjadi
Biar apa yang mengguris hati
Biar apa keputusan yang di ambil
Doa buatmu akan terus meniti dari bibirku
Kerana bagiku
Sihat sejahteranya kamu
Ketenangan bagiku
Bahagianya kamu
Kegembiraan bagiku
Kejayaan bagimu
Kesenangan bagiku

Dan...
Ketahuilah kamu
KeMARAHanmu adalah keSEDIHanku!

Jauh dari sudut hatiku
Ikhlas rasa buatmu
semoga kamu sejahtera sentiasa
berada di dalam rahmat dan perlindungan dariNya
Amin ya Robb



by,
msraiza 
11:59 pm | 2 Ramadhan 




with luv,

No comments:

Post a Comment