Friday, March 29, 2013

Diari oh diari




Sape masih ada diari skang ni? Gila lama kan zaman diari ni. Dulu pun aku ada diari masa zaman skola-skola. Setia dengan diari yang satu pastu sorok di bawah lipatan baju tak nak bagi orang baca. Haha. Nostalgia sungguh. La ni dah tak main dah diari-diari ni. Skang kita pakat taip kat blog je. Share ngan org, kalo nak sharelah kan.... Aku sendiri ada blog diari yang tidak di kongsi dengan sesiapa pun. Private and Confidential.

Mungkin sebab di lahirkan sebagai anak no 2 yang terkenal dengan kedegilannya, kekerasan hatinya, keegoannya... suka menyendirinya. Maka diarilah tempat meluahkan perasaan. Sedih, sakit, duka semuanya di luahkan di situ. Kenapa tak cerita kat kawan2? Kalau citer kan orang citer sedih mesti kene nanges kan? Kata anak no 2, tak rock la nanges depan org. hahahha... so, diarilah yang menjadi tempat melepaskan perasaan. Biasanya yang sedih-sedih dan tak best yang banyak di luahkan di situ sebab yang happy-happy dah share dengan kengkawan. Sugguh tak adilkan. ahak.

Sebab tu masa beli samsung galaxy Note tu suke sangat. Sebab ada application my diary. Agak-agak tak boleh nak online tu, luahkanlah dulu di Note sebelum transfer to private blog. Bagusnya ada diary ni, ada tempat nak meluahkan yang tidak memberi sebarang respon. So sukati ko la nak tulis apa pon kan. Ahak. Kalau luah kat org nanti tak sanggup lak nak dengar komen-komen yang menyakitkan hati. hahaha...



with luv,

No comments:

Post a Comment