Monday, January 10, 2011

AJL 25


Salam,

Akhirnya berakhir sudah AJL yg ke 25.... Persembahan semuanya memang superb. Rasanya susah nak decide persembahan terbaik.. Tahniah Faizal Tahir yg membawa pulang trofi Persembahan Terbaik. Walaupun keputusan juri adalah muktamad tapi... hahhahha.. adat pertandingan...

Permulaan persembahan oleh Francisca Peter, M.Nasir dan Nash memang best.. Teringat² nostalgia lama.. haha... Dan di akhiri dengan persempahan oleh Sharifah Aini, Ziana Zain dan Siti Nurhaliza juga thumbs up.. memang kelasss la AJL kali nih....

Apapun, i like Yuna.. Tak pe la Yuna, walaupon kalah tapi tetap menang di hati peminat. huhu... Memang superb persembahan Yuna smalam.... serba sempurna untuk sebuah Cinta Sempurna. 

Cinta Sempurna
by : Yuna

Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku dari mu
Kau berdiri teguh

Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu

Lepaskanlah diriku
Kerna aku tak mampu tuk menanggung semua
Cinta sempurna
Darimu...
Darimu...

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirimu
Ku sanjung setiap kata cinta
Kau berikan aku

Hilangkan rasa itu
Akhirkan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu

Lepaskanlah diriku
Kerna aku tak mampu tuk menanggung semua
Cinta sempurna
Darimu...
Darimu...


with luv,

No comments:

Post a Comment