Friday, September 4, 2009

kena tag lagi...

1. Bekas kekasih saya adalah :
>> rahsia..

2. Saya sedang mendengar :
>> Ayat-ayat cinta - Rossa

3. Mungkin saya patut :
>> tukar handphone baru... huhuh

4. Saya suka :
>> dgn apa yg saya buat skang..

5. Sahabat-sahabat baik saya :
>> Emy, Fiza, Doris, kak nita, cL, misya, awin, cikjenah, izan

6. Saya tak paham :
>> dengan orang yang takde responsibility

7. Saya kehilangan :
>> .................. tak terungkap ...............

8. Ramai yang berkata :
>> saya 'baik'... muhahhahah... 'baik' ker?

9. Makna nama saya :
>> Spesifik takda yg hampir ialah yg pertama....

10. Cinta itu adalah :
>> menyakitkan...

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
>> bermain Farmville... Cik D la tuh.. ekekkek

12. Saya akan cuba :
>> follow my deadline...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
>> forever ever

14. Telefon bimbit saya :
>> makcik Norkiah jek... ai tak mampu nak pakai blueberry...(... hahha .. gelak jahat)

15. Bila saya terjaga dari tidur :
>> saya terus sikat rambut..

16. Saya paling meluat bila :
>> org yg berlagak bagus tp sbnarnyer ..............

17. Pesta/Parti adalah :
>> sorry... ai kureng skit...

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
>> anak harimau... hehhee

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>> 20 - 25 tahun

20. Hari ni :
>> saya akan berbuka puasa dgn kawan² baik saya...

21. Malam ini saya akan :
>> nonton NurKasih... layannnnn...

22. Esok pula saya akan :
>> sambung buat coklat

23. Saya betul-betul inginkan :
>> rehat dalam suasana yg santai........

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
>> bila nak buat rebonding nih...

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
>> JJ

26. Makanan Barat atau Jepun :
>> Barat..

27. Bilik yg terang atau gelap :
>> Terang ... lemas dok dlm gelap

28. Makanan segera bermaksud :
>> Fast Food la.. apalagi...

29. Ayat terakhir anda katakan pada seseorang?
>> "jap.....aku nak siapkan Tag ko nih"

29. Siapa yang anda nak Tag?
>> cik jenah, jaa,


sekian jek,

1 comment:

  1. salam sobat
    trims artikelnya,,
    bisa direnungkan pencerahannya.

    ada AWARD sederhana untuk mba,,mohon diterima ya,,,di blog NURANURANIKU di ALJUBAIL.S.A,,trims.

    ReplyDelete