Thursday, February 8, 2018

Bila otak dah ting tong...

Today is songket day.  No tema at all tapi instinct yang kuat maka terjadilah tema songket ni.  Normally aku akan dress up over sikit pegi keje bila mood nak pergi kerja ke laut. Apabila stress dah mula menjelma,  maka perlu di divertkan ke sesuatu yang boleh menaikkan mood.

Tak tahulah cara orang lain menangani masalah stress. Tapi ini cara aku. Bila stress,  buat apa yang aku suka. Lantak apa org nak kata. Janji iols happy. Ahak.

Sebelum ibu Jihan bercuti panjang, moh ler bergambo. Bukan apa,  buat ubat bila rindu. Muhahahah. 



Gittew gayanya kalau nak nampak kurus. Nampak yer bukan kalau NAK kurus..  Tipsnya,  menyorok belakang kawan. Dan lagi satu tips sebelah kaki silang ke depan. Baru NAMPAK kurus.  Hahaha 

Lagi satu,  ambik gambo jauh camni. Nampak ler mengkome cenonet jek dalam gambo. 

Motif pokok kelapa?  Eh pokok apa tah ni. Untuk benchmark mana lagik kurus. Pokok ke kitorg yang lagik kurus. 


Ini namanya kegigihan seorang photographer. Barulah dapat angle macam ni. 

Formal katanya. 

Inilah team mate aku. Teman stress bersama-sama. Teman bertekak bersama-sama. Teman bergaduh dengan user bersama-sama. Pendek kata,  kalau aku stress, kau pon kena stress jugak. Muhahaha

IT Finance Team. Peace yo! 






with luv,

No comments:

Post a Comment